Prekių grąžinimas

Norėdami grąžinti įsigytas prekes, susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu.

Pateikite šią informaciją:

     - prekės pavadinimą;

     - apmokėjimo kvitą arba kitą pirkimą patvirtinantį dokumentą;

     - grąžinimo priežastį.

Gavę jūsų pranešimą susisieksime su jumis asmeniškai ir suderinsime grąžinimo tvarką ir sąlygas.

Prekes, įsigytas internetu, galite grąžinti ar pakeisti per 14 dienų nuo jų pristatymo Pirkėjui dienos, jei prekės yra kokybiškos, nenaudotos ir nepraradusios prekinės išvaizdos, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis bei ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos teisės aktų nustatyta tvarka.

Prekių pristatymo pardavėjui išlaidas apmoka pirkėjas.

Norėdamas pakeisti prekę(es), Pirkėjas privalo laikytis šių sąlygų:

1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;

2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos. Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;

4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą.

6. Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

7. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, Pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT) arba naudotis elektronine ginčų sprendimo platforma (ODR). Gavęs raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti Pardavėjui.